یکی از مهم ترین اصول رضایتمندی خریداران اجرای دقیق خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات می باشد که توسط شرکت های وارد کننده باید انجام شود . اما این خدمات در یک سری چهارچوب قوانین باید اجرا شود که در بخش زیر مشاهده می نمایید . شرایط گارانتی و مدت زمان آن ، متناسب با نوع محصول تنظیم و ارائه میگردد .کلیه محصولات تحت گارانتی از مبادی رسمی و بصورت قانونی و با پرداخت کلیه هزینه های گمرگی وارد کشور شده است، لذا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای جهت فعالسازی گارانتی و یا رجیستری توسط شما مشتری گرامی نمی باشد .
شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ضمانت
- مدت زمان ارائه خدمات گارانتی، 365 روز بعد از زمان درج در سامانه و رسید فروشگاه می باشد.
- تمامی قطعات اصلی دستگاه تلفن همراه با مشخصات مندرج در برگه گارانتی شامل یک سال تمام ضمانت سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.
- در صورت تخریب هر یک از قطعات تلفن همراه فقط همان قطعه تعمیر و در صورت نیاز تعویض می شود.
- ضربه خوردگی/شکستگی/آب خوردگی/نوسان برق و هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری شامل ضمانت بی قید و شرط می باشد.
- در صورتی که برای رفع ایراد دستگاه نیاز به تعویض قطعه باشد 40% از کل هزینه قطعه بکاربرده شده برای تعمیر کالا می بایست توسط خریدار پرداخت شود.
- تمامی مراحل تعویض و تعمیر کالاها در شرکت آوا همراه مبین انجام می شود.
- در صورت سرقت کالا به هر دلیل 60% از مبلغ کالا که به تایید کارشناس مجموعه رسیده باشد بعد از اثبات در واحد مربوطه و طی مراحل قانونی به خریدار پرداخت می شود.
- لوازم جانبی و مصرفی شامل گارانتی نمی باشد.
- جهت دریافت خدمات ارائه کارت گارانتی الزامی می باشد.
آوافون بزرگترین مرجع خرید آیفون قسطی ایران .
آخرین نظرات